سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

سلطان قلب ها

اولین های جوانه تازه

1392/11/24 18:54
نویسنده : میم مثل مادر
972 بازدید
اشتراک گذاری
  • اطلاع از وجود جوانه تازه در.....سه شنبه 23 مهر 92 شب عید قربان
  •  
  • اولین شخص مطلع از وجودت بعد از مامان.....پدر مهربونت
  •  
  • اولین جشن کوچیک خانوادگی به افتخار جوانه....شام در رستوران خانه کوچک
  •  
  • اولین سفر مامان به همراه جوانه اش البته بدون پدر....سه شنبه 30 مهر تا 2 آبان 92 به مشهد
  •  
  • اولین مراجعه به پزشک زنان.....دوشنبه 6 آبان 92
  •  
  • اولین هزینه مالی برای جوانه تازه....پرداخت هزینه آزمایش تست بارداری به مبلغ 16.500 تومان.
  • اولین سونوگرافی جوانه تازه در تاریخ 15 آبان ماه 92 زمانی که فقط 7 هفته و 4 روز داشت انجام شد.
  • اولین احساس از تکانهای ظریف جوانه تازه اوایل دیماه 92 بود که به شکل ترکیدن حبابهای ریز در شکمم بود.
  • اولین سفر خارجی به همراه جوانه تازه به مالزی در تاریخ 28 دیماه 92 به مدت یک هفته بود.
  • اولین خرید مختصر برای جوانه تازه از مالزی که سه تا پیشبند +جوراب +شامپو و پودر و مسواک .

  • اولین اطلاع از وجود دختر نازم در تاریخ 13 بهمن ماه 92 در دومین سونوگرافی انجام شده در بیمارستان دی تهران.

  • اولین شخص مطلع از وجود دخترم پدر مهربون.

  • اولین خرید مختصر برای دخترم از ایران که یک دندانگیر و سر شیشه و کفش نوزادی بود.
  • آرمان داداشی این کفشها را با سلیقه خودش انتخاب کرد و آورد به من و پدر نشون داد و ما هم بخاطر دل اون و اینکه خواسته یک چیزی برای خواهرش بخره و اینقدر مهربون و به فکرت هستش اون را برات خریدیم.مبارکت باشه.

 

این اولین ها ادامه دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان
11 آبان 92 12:27
سلام عزیزم وبتون با آدرسی که داده بودی بالا نمی یومد. از صبح تلاش کردم تا بالاخره پیداش کردم.
از آشنایی با شما خوشحالم . با افتخار لینکتون کردم. از نی نی اولت هم بنویس عزیزم.


سلام
حتما اشتباه وارد کردم.چند روزی مشکل ورود به سایت را داشتم.خوشحالم که هرطوری بود من را پیدا کردید.از آشنایی باهاتون خوشحالم و امیدوارم هروقت خیر و صلاحتون باشه بارداریتون صورت بگیره.در مورد اون هم مینویسم ولی چون پسرم هم در نی نی وبلاگ از 2 سال پیش سایت داره و دوستان هم لینکی نمیدونند میترسم زود متوجه بشند و من ترجیح میدم یکدفعه همه را غافلگیر کنم.بازم بهتون سر میزنم و منتظر شما هم هستم.