سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

سلطان قلب ها

معرفی داداشی

1393/3/4 19:07
نویسنده : میم مثل مادر
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

چند روزی بیشتر به در آغوش کشیدنت نمونده.این روزها خیلی سنگین شدم و گاهی زود از کوره در میرم و پای راستم ورم کرده و حرکت کردنم خیلی کند شده.ترجیح میدم بیشتر تو خونه باشم یا تو ماشین کمی دور بزنیم.کارهام تموم شده و فقط مونده شما بیای.البته کمی هم دلشوره دارم که شرایط چطور پیش میره.

اما حالا معرفی داداشیچشمکآرام

 

 

تو این مطالب خواستم آدرس وبلاگ داداشی آرمان را برات بذارم.چشمک

این داداش آرمان هستش که 5 سال و 8 ماهشه و امسال اگه خدا بخواد میره کلاس اول.خیلی منتظر شماست و همش میاد شما را بوس میکنه و البته منتظر جایزه ای که ما بهش قول دادیم که شما براش از پیش خدا میاری هم هست.سفارش جایزشم داده.از شما براش خیلی گفتم که اولش چطور خواهی بود و چقدر طول میکشه تا کمی فهمیده بشی.

این هم آدرس اون هستشآرام

www.amirarman.niniweblog.comآرام

پسندها (3)

نظرات (5)

ترنم
7 خرداد 93 9:57
ایشالله این چند روز باقی مونده تموم بشه و بسلامتی دخترتو بغل کنی حالا جایزه آقا آرمان چی هست؟
میم مثل مادر
پاسخ
ممنونم.برام دعا کن.فعلا تهیه نکردیم.
ساناز
9 خرداد 93 23:47
به سلامتي انشالا
ترنم
10 خرداد 93 8:20
حتما برات دعا میکنم هر چند محتاجیم به دعا
ترنم
11 خرداد 93 8:22
سلام چه خبر؟ دختر نازت خوبه؟ دنیا اومده؟
ترنم
13 خرداد 93 8:17
سلام عزیزم دخترت دنیا اومد؟ اسمشو چی انتخاب کردی؟