سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

سلطان قلب ها

همسفران باردار من در میان اقوام و دوستان

1393/2/1 15:32
نویسنده : میم مثل مادر
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرزندم

هنوز اسمی را برات مشخص نکردیم و فعلا در مرحله انتخاب و تفاهم ما بین اسامی هستیم.در این میان هر از گاهی خبر بارداری در میان خانمهای اقوام و دوستان به گوشم میرسه.اولین خبر بارداری مربوط به س.... خواهر شوهر خواهرم هستش که بچه اولشونه  و خیلی هم ناراحتی کشید تا بچه موند.... انگار بچشون پسره ... زمان زایمانش 2 هفته ای دیرتر از شما هستش.بعد خبر بارداری ش....دختر نسرین خانم در تبریز بود که خاله بهم داد که اون هم در خرداد ماه هستش و اون هم خیلی اذیت شد تا بچه موند و مال اون هم دختره ....اونها هم بچه اولشونه.بعد از اینها خبر بارداری عروسهای افسانه جون را از خواهرم شنیدم که عروس کوچیکه که بچه اولشه به تازگی معلوم شده و عروس بزرگه بچه دومشه و اون هم پسره....بچه اول اونها هم پسر بود.دیروز هم مامانی یعنی مادر شوهرم خبر بارداری جاریم را داد که بچه سومشه و دوتا دختر بزرگ 11 و 12 ساله داره و بعد از این مدت خواستند صاحب بچه دیگری شوند که البته 3 یا 4 ماهه هستش و احتمالا بچه پسره.خلاصه سال 93 در میان فامیل و دوستان در نیمه اول سال کلی نوزاد به دنیا میاد که ایشاأا.... به حق حضرت زهرا (س) که این روزها وارد ایام فاطمیه میشیم همگیشون صحیح و سالم به دنیا بیان و در آغوش پر مهر مادرهاشون جای بگیرند و بعدش عاقبت به خیر بشند.

خدایا به حق این روزهای ماندگار فاطمیه به حق این مادر پهلو شکسته حاجت تمام چشم انتظاران فرزند را نیز در نظر داشته باش.آمین.

فرزندم.....دخترم....ایشاءا...شما هم اول در پناه خدا و بعد در پناه خانم حضرت فاطمه (س) باشی.

بنابه عرف متدینین امسال از 22 اسفند92 تا 2 فروردین 93 فاطمیه اول و از 13 تا 22 فروردین 93 فاطمیه دوم می باشد.

این مطلب در تاریخ 17 اسفندماه 92 نوشته شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ترنم
17 اسفند 92 13:16
ماشالله امسال چقدر نی نی تو راهه فامیلای ما هم 5 6 تایی بار دارن و 93 دنیا میان بچه هاشون ایشالله همشون سالم و سر حال باشن منم هنوز برا بچم اسم انتخاب نکردم آخه جنسیتشو هنوز نمیدونم انتخاب اسم لحظه های شیرینی باید قدرشونو دونست
میم مثل مادر
پاسخ
ایشاءا...همشون سالم به دنیا بیانایشاءا...زودتر متوجه بشی و نامدار باشه