سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

سلطان قلب ها

خداحافظی با دنیای جنینی نزدیکه

1393/3/13 13:46
نویسنده : میم مثل مادر
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیگه کمتر از 72 ساعت مونده به ورود دخملی.آخر با کلی جلو و عقب شدن زمان زایمان رضایت داده شد برای ورود شما در روز جمعه 16 خرداد ماه.این تاریخ از 6 خرداد به 13 خرداد و نهایتا با مشورت من و پدر به 16 خرداد افتاد.خیلی دلشوره دارم و فقط در حال استراحتم.گرچه تکونهای دستای کوچولوت در پایین ترین قسمت بدن من کاملا حس میشه و کمی هم اذیت می کنه ولی منتظرت باقی می مونیم.8 خرداد به خاطر مشکلی که خودم حس کردم به بیمارستان مراجعه کردیم و مجبور به سونو اجباری شدم که دکتر مربوطه عکسی از صورت ماهت گرفت که مدام در حال جلو و عقب کردن لبهات بودی و از اونجایی که پدر و برادرت هم در اتاق سونو بودند هیجانمون خانوادگی بود.جالبیش به اینجاست که تمامی اعضای صورتت دقیقا با عکس سونو برادرت کاملا شبیه و به احتمال  قوی بسیار به دوران نوزادی برادرت شبیه باشی.من همش در مرور خاطرات خوش زایمان برادرت هستم.دیروز هم که پیش دکترم رفتم طبق قرار قبلی برای امروز تاریخ زایمان را داشتیم که به پیشنهاد دکتر که باز می تونیم صبر کنیم زمان زایمان را برای جمعه قطعی کردیم که واقعا دلشوره انتظار داره منو میکشه.

همه چیز آماده ورودت هستش عزیزکم. محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

محبتمحبتبوسبوس

آخرین مطلب دوران جنینی....13 خرداد ماه 93

پسندها (3)

نظرات (6)

ترنم
17 خرداد 93 9:06
سلام عزیزم پا قدم نی نی مبارک حالش خوبه ایشاله ایشاله زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه و خانم حال خودت خوبه؟
میم مثل مادر
پاسخ
سلام.خدا را هزار مرتبه شکر هر دو خوبیم.
فری مامان
17 خرداد 93 11:07
عزیزم حتما تابحال نینی بدنیا اومده پس منتظر عکس های نازش هستیم
مامان امیرصدرا
18 خرداد 93 19:15
سلام دوست عزیز امید وارم که به سلامتی زایمان کرده باشی خدا هر دویشان را حفظ کند خوشحال میشم به من هم سربزنید
میم مثل مادر
پاسخ
سلام ممنونم
ترنم
19 خرداد 93 8:33
وای دختری دلمون میخواد ببینیمت خوش اومدی روی زمین عزیزم ایشاله کنار خونوادت خوش و خرم باشی بزرگ بشی خانم بشی
میم مثل مادر
پاسخ
ممنونم
مامان
22 خرداد 93 11:36
عزیزم مبارک میدونم الان دخترت تو بغلت. خدا حفظش کنه عزیزم. بهترین آرزوها رو براتون دارم.
میم مثل مادر
پاسخ
ممنونم.با بهترین آرزوها برای شما
مامان الی
6 تیر 93 14:21
مبارک باشه عزیزم ماشاالله چه نی نی کوچولوی نازی ایشالله که سایتونگ همیشه بالای سر نی نی باشه
میم مثل مادر
پاسخ
ممنون.