سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

سلطان قلب ها

هفته 22 بارداری

1392/11/28 16:47
نویسنده : میم مثل مادر
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجو مامان

شب و روزم شده فکر کردن به تو ....تمام فکرم را در لحظاتی که تنهام پر کردی.هر هفته شرایط وضیعت شما و خودم را مطالعه میکنم که قد و وزنت و تکاملت در چه مرحله ای هست.جالبیش به این هستش که با اینکه فرزند دوم مایی ولی ما مثل فرزند اولمون و گاهی بیشتر ..... از خودمون ذوق و شوق برای شناخت شما نشون میدیم و تصورات زیبا داریم.حتی برای خرید لوازم سیسمونی آرمان تقریبا 2 ماه و نیم جلوتر اقدام کردیم و عجله ای نداشتیم ولی سر تو هیجانمون بیشتره.گرچه خیلی از لوازم اصلی آرمان کاملا سالم و نو هستش و بخاطر انتخاب رنگ میانه بین دختر و پسر بودن به کار شما هم حتما میاد اما باید یک سری چیزها مخصوص خودت بخریم که اگه پیش از عید باشه بهتره که اجناس تو مغازه ها بیشتره.چند روز پیش برات یک هد سر و دوتا گل سر خریدم.ما تو خرید این چیزها خیلی ذوق داریم چون تو مدت 5 سال عمر پسرم اصلا از این چیزها خبری نبود.خلاصه از دیروز یعنی 27 بهمن 92 شدت تکونهای شما بیشتر شده و گاهی تکون دادن اعضای بدنت با دست گذاشتن روز شکمم قابل تشخیصه.این هیجان اول در خودم  ایجاد شد و بعد سریع ارمان را صدا کردم تا اون هم متوجه بشه که دیگه تکون نخوردی.برای اینکه حس خوب نزدیکی بین تو و آرمان زیاد بشه که البته هست بهش گفتم که شما بهم گفتی که چقدر داداشیت را دوست داری و اون را بیشتر از همه دوستش داری.اون هم خیلی خوشحال میشه و محبتش گل میکنه و میاد شکمم را میبوسه و یک پیغام هم برات میده.کلا روزهای خوبیه و امیدوارم همه چیز همینطور زیبا و دوست داشتنی بمونه.

دخترم تو چه شکلی خواهی شد؟

به امید روز تولد و اولین دیدار

خداحافظت باشه

این مطلب در تاریخ 28 بهمن ماه 92 نوشته شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ساناز
28 بهمن 92 16:02
عزيزم انشالا به سلامتي دختر خوشگلتو بغل كني
میم مثل مادر
پاسخ
ممنون از دعای خوبت.
مامان قند عسل
1 اسفند 92 17:41
سلام عزیزم منم مثل شما سر کوچکترین مسایل مربوط به قند عسلم ذوق زده ام کی می شه نی نی ها سالم وسلامت بیان تو بغلمون با آرزوی سلامتی برای خودت و نینیت
میم مثل مادر
پاسخ
سلام به شما.ایشاءا... همه چیز برای همه مادران چشم انتظار خوب پیش بره عزیزم.ممنونم
مامان عرفان
7 اسفند 92 12:03
سلام عزیزم مبارکه زرگ شدن دخترت توی دلت. تو یک و نیم ماه حدودا بعد از من زایمان می کنی. آخه من هفته 29 وارد شدم و دوروزه 7 ماه تمام شده و ماه هشتم شروع شده و پسرم عرفان اردیبهشت بدنیا میاد. همه اش من و باباش خوابشو می بینیم. یخورده هم براش وسایل گرفتیم. به ما هم سر بزنید.
میم مثل مادر
پاسخ
سلام.ممنونم.حتما.
ترنم
7 اسفند 92 12:35
سلام ممنونم به من سر زدی ایشاله خواهر آرمان سالم و سر حال و خوشگل دنیا بیاد
میم مثل مادر
پاسخ
سلام.ممنونم.