سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

سلطان قلب ها

دهمین سالگرد یکی شدن من و پدر

1392/11/20 16:48
نویسنده : میم مثل مادر
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبی نازم؟راحتی؟

یک خبر خوب برات دارم.من و پدر در آستانه جشن دهمین سالگرد ازدواجمون هستیم .


خیلی خیلی خوشحالم که جمع سه نفره ما در طول این مدت با وجود حضور زیبای تو کامل میشه.امسال جشن دهه اول زندگیمون همراه با انتظار دیدن توست.امیدوارم خانواده ما بتونه چندین دهه با سلامتی و شادی ادامه پیدا کنه و چشم ما به دیدن موفقیتهای شماها و ازدواجتون و نوه هامون روشن بشه.همسر عزیزم از تو انتظار دارم که مثل دهه ای که پشت سر گذاشتیم همراهم باشی .با عشق فراوان.


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دومین فرشته
23 بهمن 92 11:04
سلام عزیزم مبارک باشه عزیزم
میم مثل مادر
پاسخ
ممنونم
عاطفه مامان الای
27 بهمن 92 12:38
سلام عزیزم خوشحالم که بهم سر زدی وتبریک گفتی خدا نی نی تو حفظ کنه ما منتظر عکساش میمونیم ..خدا فرج خیر بده عزیزم منو هم لینک کن منم میکنم تا بیشتر آشنا بشیم راستی اهل کجایی گلم ؟
میم مثل مادر
پاسخ
سلام.ممنونم.لینک شدید.
ساناز (فرشته زميني ما )
28 بهمن 92 16:05
عزيزم كلي مبارك باشه انشالا 100سال جشنتون