سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

سلطان قلب ها

اولین روز مادر که نفسم باران در کنار عسلم آرمان درکنارمند

1394/1/19 12:47
نویسنده : میم مثل مادر
542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناز خانم خودم

هنوز دو روز تا روز تولد حضرت فاطمه(س) و روز زن و مادر مونده ولی از اونجاییکه من شاید نتونم به موقع بیام زودتر اومدم تا روز مادر را تبریک بگم و بنویسم و بلند بگم که چقدر خوشحالم که شما دوتا پاره های تنم در کنارم صحیح و سالم دارید بزرگ میشید و من بیشتر از هر زمانی لذت میبرم.خدا را بابت افتخار مادر شما بودن خیلی سپاسگزارم و دعا میکنم تا عاقبت به خیر باشید.امسال برعکس هرسال که ما به دیدن مادرها (مادرم و مادر شوهرم) میرفتیم...سنت را شکستیم و البته مادر شوهرم و خانواده خواهر شوهرم را در شب میلاد خونمون دعوت کردیم.البته روز مادر دیدم مامان خودم هم میریم.

محبتمحبت مادرهای مهربون روزتون مبارک محبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (2)

کوثر
19 فروردین 94 13:03
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
ترنم
23 فروردین 94 8:17
روزت مبارک عزیزم
میم مثل مادر
پاسخ
ممنونم