سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

سلطان قلب ها

آغاز هفته 17 بارداری

1392/10/23 16:40
نویسنده : میم مثل مادر
451 بازدید
اشتراک گذاری

آغاز هفته 17 بارداری:

 سلام جوجو مامان

آلان باید از یک جوجه بزرگتر باشی.ورودت به هفته 17 مبارک باشه.از هفته پیش تکونهات محسوستر شده و البته باید بگم که تقریبا از اوایل دی ماه حرکاتت را به شکل ضربان زدن در بخشی از درون شکمم حس میکردم و آلان واضحتر شده.خیلی بزرگتر شدی و این کاملا در ظاهرم مشخصه.از هفته پیش خبر وجودیت را به آرمان دادم و اون اولش باورش نمیشد.تا اون موقع بهش نگفته بودم تا انتظار ورودت اذیتش نکنه ولی چون در ظاهرم خودنمایی کردی و دوم بخاطر جلوگیری از بعضی از شیطنتهای بچگانش که ممکن بود بهت آسیب بزنه بهش گفتم تا بیشتر مواظب باشه.آرمان تا کمی به شکمم فشار میاره بخاطر بعضی از بازیهای بچگانش زود بعدش میپرسه مامان بچه شکست؟آخه من بهش گفته بودم تو اینقدر کوچیکی حتی از جوجه ای که 2 سال قبل براش گرفته بودم و باهاش بازی میکرد کوچیکتر و ضعیفی که ممکنه باعث شکسته شدن دست و پایت بشه البته این را برای این گفتم که در ذهن بچگانش بگنجه.دیروز هم سرش را گذاشته بود روی شکمم و باهات حرف میزد.فعلا چون از جنسیتت خبر نداریم بهش گفتیم که یا داداشه یا خواهر ولی موقع صدا کردنت داداشی صدات میکنیم.اگه یک چیز خوشمزه میخوره که خودش خیلی دوست داره کمی به من هم میده میگه بده به داداشی تا اون هم بخوره.خلاصه کمی ذهنش درگیر شده و من در هر فرصت مثالی از کارها و رفتارهای دوران نوزادی براش تعریف میکنم تا انتظار نداشته باشه تا اومدی بتونه باهات بازی کنه.کلا داداش آرمانت خیلی مهربونه.قدرش را باید بدونی.اگه خدا بخواد و تصمیممون درست باشه شاید انتهای این هفته یک سفر بریم.......این اولین سفر به همراه شما به خارج هستش.کمی مردد به سفرم چون نگرانم که مشکلی برام پیش بیاد.جواب آزمایش غربالگری سری دوم را گرفتم و خدا را شکر اون هم خوب بود.

به خدا می سپارمت عزیز مامان

  

نوشته شده در 23 دی ماه 92.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساناز (فرشته زميني ما )
6 بهمن 92 23:02
انشالا به سلامتي اين دوران خوب ميگذره و ني ني رو تو بغلت ميگيره و حس خوب مادرشدنو حس ميكني دوست عزيز
میم مثل مادر
پاسخ
ممنون دوست عزیز
پریسا نجفی
12 بهمن 92 21:29
سلامی دوباره دوست عزیز من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی