سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

سلطان قلب ها

گزارش سونو NT جوانه تازه ام

1392/10/3 18:09
نویسنده : میم مثل مادر
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام لیمو شیرین من

حالا چرا لیمو شیرین؟چون فکر کنم تو در این مرحله قد یک لیمو شیرین هستی.

سه شنبه 92/9/19 باید برای سونو NT مراجعه میکردم.سونو NT تو سه ماهه اول انجام میشه و باید در موعد معین خودش باشه تا نتیجه درست در بیاد.بعد از نیم ساعت انتظار نوبتم شد.اقای دکتر شروع کرد به سونو که دید جنین باید جهتش تغییر کنه.ازم پرسید صبحانه خوردم که گفتم خوردم.گفت باید چیزی بخورم و  در این مدت میره یک سونو دیگه در کانتر بغل انجام بده به امید اینکه جنین برگرده تا بتونه دقیق بررسیش کنه.من هم شیر پاکتی و کیک یزدی برده بودم ...اونها را خوردم و منتظر آقای دکتر.وقتی دکتر اومد دید بازم جنین همون وضعیت هستش فقط پاهاشو کمی باز و بسته میکنه ولی برنگشته.گفت به پهلو بشم که باز تاثیر نکرد.توصیه کرد برم بیرون کمی پیاده روی کنم و چیز شیرین بخورم.رفتم خارج از بیمارستان و شروع به قدم زدن کردم و یک بسته هم شکلات خریدم با اینکه در رژیم خاص بارداری بودم و نباید شکلات میخوردم مجبور شدم.بعد از نیم ساعت دوباره دکتر اومد و در کمال تعجب جنین اصلا برنگشته بود.کلی هم من و هم اقای دکتر تعجب کردیم.باز به هر دو پهلو شدم که تاثیری نداشت.خیلی کلافه شده بودم.داغی دستگاه روی شکمم را حس میکردم و شنیدم که زیاد برای جنین طولانی بودن و گرمای سونو خوب نیست.آخر دکتر کمی با دستگاه با احتیاط به شکمم فشار آورد تا در نتیجه جنین لیمو شیرین من رضایت به برگشت داد و خیال من و دکتر را راحت کرد.خدا را شکر تمامی اندازه و مسایل ریزه کاری سونو خوب بود و با اینکه در 12 هفته و 3 روزگی مراجعه داشتم دکتر سن جنین را 13 هفته و 1 روز تشخیص داد.بعد از گرفتن جواب سونو باید برای ادامه غربالگری میرفتم آزمایشگاه خون.آزمایشگاه مورد اطمینان که بیشتر کار غربالگری بارداری را انجام میده کمی بالاتر از بیمارستان بود.کارم اونجا هم زود انجام شد و جواب برای هفته آینده موکول شد.خدا را شکر جواب اون هم بعد از آماده شدن خوب بود و سن جنین را در اون روز 13 هفته تمام تشخیص داد با یک روز اختلاف با سونو.

دومین سونو جوانه تازه

 شنبه 30 آذر هم برای معاینه سوم رفتم دکتر سابق خودم  و خدا را شکر همه را دید و رضایت داشت.فشارم هم 12 روی 6 بود و وزنم 1 کیلو اضافه شدم که تا حالا مجموعا 1.5 اضافه کردم.

به امید سلامتی برای تمامی مادران چشم انتظار و نی نی هاشون از جمله خودم.

نوشته شده در تاریخ 3 دی 1392.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان قند عسل
4 دی 92 18:40
خوشحالم که خوشحالی دوست من با آرزوی بهترینها برای شما ونینی
میم مثل مادر
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان
8 دی 92 9:37
بسلامتی عزیزم. انشاا... بارداری خیلی خوبی داشته باشی و بسلامتی بغلت بگیریش
میم مثل مادر
پاسخ
ممنون عزیزم.لطف داری از دعاهای خوبت.