سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

سلطان قلب ها

وضعیت من در روزهای ابتدایی آذر 92

1392/9/6 21:58
نویسنده : میم مثل مادر
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوانه تازه منفرشته

آلان که دارم این مطلب را می نویسم در 10 هفته و 5 روزه هستی.هنوز بین دو دکتری که دارم یکی را قطعی انتخاب نکردم و باز این ماه را با نظر دوتاشون میگذرونم.وضعیت حال و احوالم بهتره و فعلا هیچ مکملی مصرف نمیکنم.ازمایشات لازم را دادم که امروز با جوابها میرم پیش دکتر قبلیم.امروز صدای قلب جنین را گوش میده و قراره آزمایشات غربالگری مورد نیاز را برام بنویسه.شاید نیاز باشه آزمایش ادرارم دوباره انجام بشه.بقیه آزمایشاتم خوب بوده.فقط نگرانم اضافه وزنم هستم که برای جلوگیری از اضافه وزن و مبتلا نشدن به پرفشاری بارداری رفتم پیش دکتر تغذیه.از ابتدا بارداری تو مصرف نمک و روغن و شکر و قند خیلی ملاحظه کردم و زمانی که هوا خوب بود روزانه 40 دقیق میرفتم پارک پیاده روی.هوا دوباره آلوده است و من مدتی است که بیرون نمیتونم پیاده روی کنم و دوبار تنبلی.....دعا دعا میکنم ترم کاریم تموم بشه و از ترم بعد هم دیگه نمیرم و خونه میمونم.تو خوردن خیلی دقت میکنم و با اینکه دلم میخواد بعضی چیزها را کمی بیشتر بخورم ولی جلوی خودم را میگیرم.متاسفانه بخاطر اضافه وزن ماهای اخیر نباید زیاد وزن بگیرم و برنامه تغذیه دکتر تغذیه با اینکه از نظر وعده ناهار و شام مناسبه ولی فکر میکنم کم و کسری در بعضی دیگه از مواد مثل لبنیات داره که با شرایط من سازگار نیست.فکر کنم دیگه پیش دکتر تغذیه نرم و با همون برنامه قبلی پیش برم بهتره.

به سلامت رشد کن کوچولو منفرشته

نوشته شده در تاریخ 6 آذر 92

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان
9 آذر 92 14:31
سلام عزیزم. انشاا... نی نی خیلی خوب رشد میکنه. عزیزم نگران نباش یه دکتر رو انتخاب کن و خیالتو راحت کن عزیزم. امان از این آلودگی هااااااا
میم مثل مادر
پاسخ
سلام به شما.ممنون از دعای خیلی خوبت.بله این هفته باید یکی را انتخاب کنم و خیالم را راحت کنم.امان از آلودگی تو هوا و اب و بعضی مواد غذایی...امان
مامان قند عسل
15 آذر 92 11:59
مواظب خودت ونینیت باش عزیزم به من وقند عسل هم یه سری بزن
میم مثل مادر
پاسخ
ممنونم.