سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

سلطان قلب ها

100 روز مانده به تولدت دخترم که هنوز اسمی براش انتخاب نکردیم

1392/12/21 17:38
نویسنده : میم مثل مادر
434 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل مامان

دقیقا امروز یعنی 21 اسفند 92 صد روز مانده تا در آغوش کشیدنت.البته این برای تاریخی هستش که شما می تونستی طبیعی قدم به این دنیا بزاری ولی از اونجاییکه این موجود دوپا (انسان) دست تو تمام کارهای خلقت خدا زده شاید این زمان کمتر هم بشه.اما فعلا من روی 100 روز حساب کردم.

نمایی از وضعیت شما در این  تاریخ

اما از اسم.... که من و پدر با وجود داشتن یک پسر عزیز به اسم آرمان در تلاش برای انتخاب اسم هستیم.من خودم خیلی دوست دارم که اسم شما مثل اسم آرمان دارای معنایی روی خودش باشه و نیازی به معنا کردن نداشته باشه.اسم و فامیل خودم طوری بود که همیشه باید اگر کسی علاقه داشت و میپرسید معناش می کردم  و من اصلا دوست نداشتم .ولی در مورد آرمان بخاطر اینکه معناش مشخصه البته خیلی از اسامی هم اینطورند ترجیح دادم اونطور انتخابش کنم.حالا در مورد شما هم میخوام همینطور باشه.خیلی هم دوست دارم در کنار معنای اصلی روی اسم..... همگونی با ابتدا یا انتهای اسم آرمان داشته باشه.خدایا کمکمون کن تا اسمی با معنایی زیبا و برازنده دخترم انتخاب کنیم.در انتظات هستیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

❀ ◕ ‿ ◕ ❀ نی نی شیطون ❀ ◕ ‿ ◕ ❀
21 اسفند 92 15:46
می خواهم برگردم به روزهای کودکی آن زمان ها که : پدر تنها قهرمان بود . عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود ... بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند . تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند. تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود و معنای خداحافـظ، تا فردا بود...
ترنم
6 فروردین 93 8:54
سلام عیدتون مبارک ایشالله امسال در کنار قند عسلتون سال خوبی داشته باشین چشم رو هم بزاری این 3 ما هم تموم شده زودتر براش اسم انتخاب کن
میم مثل مادر
پاسخ
ممنونم.حتما
h
9 فروردین 93 8:02
دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این مطلب به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش