سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

سلطان قلب ها

هفته 25 بارداری

1392/12/19 10:55
نویسنده : میم مثل مادر
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقل مامان.در طول روز و شب خوب داری دست و پاهات را باز میکنی و کش و قوس خوبی به خودن میدی.همه چیز خدا را شکر خوبه و من سنگینتر شدم ولی هنوز خودم را از تب و تاب نمی اندازم.زمان زایمان را فعلا خانم دکتر برای 20 خرداد 93 مشخص کرده البته اولش 22 خرداد بود...فعلا در مورد زمان نمیشه قطعی چیزی گفت.بعد از عید باید برم آزمایش تست قند خون بدم تا میزان قند خونم مشخص بشه تا خدایی نکرده زیاد نباشه که البته مطمین هستم زیاد نیست.خاله سهیلا خیلی منتظر امدن شماست و همش از یک دختر ناز با موهای لخت حرف میزنه که من ته دلم اصلا دلم نمیخواد شما هم مثل آرمان موهای لختی داشته باشی و بیشتر دوست دارم موهات فرفری باشه مثل بچگیهای خودم اما چه میشه کرد که ژن موهای لخت در خانواده پدرت قوی هستش و آرمان هم موهاش لخت شد.حالا اگر هم لخت شد یک جوری باهاش کنار میایم.خدا را شکر فشارم تا حالا خیلی خوب بوده البته خیلی هم رعایت کردم.تنها موردی که دارم اینکه که همش در حال خوردم از میوه گرفته تا خوراکیهای بی ضرر و غذایی را که دوست داشته باشم زیاد میخورم با اینکه گاهی دچار معده درد میشم ولی باز از رو نمیرم و وسوسه خوردن در من خیلی زیاد شده.تا حالا با هم حدود 7.5 کیلو وزن اضافه کردیم.

از داداشیت برات بگم که پنجشنبه یعنی 22 اسفند 92 برنامه جشن نوروز داره.اون تو چند بخش ایفای نقش میکنه.فردا هم یعنی 20 اسفند 92 ساعت 4 باید برای مصاحبه مدرسه که سال آینده قراره بره کلاس اول با هم بریم اونجا.

سال نو خیلی نزدیک شده و ما هم طبق هرسال سبزه سبز کردیم.یک ظرف کوچیک برای دل کوچیک آرمان گذاشتم و یک ظرف متوسط برای خودمون و داخل پوست تخم مرغ هم مقداری عدس ریختم به یاد تو عزیزکم.حالا وقتی سبز شد عکسش را برات میذارم. 

در پناه خدا باشی

این مطلب در تاریخ 19 اسفند 92 نوشته شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)