سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

سلطان قلب ها

اولین معاینات دکترها

1392/8/14 18:35
نویسنده : میم مثل مادر
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوانه تازه منلبخند

هنوز از وجودت به شکل واضح و اشکار خبری نیست .اگر تست بارداری نداده بودم اصلا فکر نمیکردم که چنین اتفاقی افتاده و تو در وجودم جا خوش کردی.امروز 14 ابان 92 طبق محاسبه دکترها دقیقا 7 هفته و 3 روز داری.تاریخ تولدت برای 93/3/30 محاسبه شده.چه تاریخ رندی هم هستش البته بخاطر سزارین حدود یه هفته زودتر به دنیا میایی.اولین دکتری که رفتم هفته گذشته در 6 هفته و 2 روزگیت بود.دکتر قدیمی خودم و خواهرم هستش ولی بخاطر شرایط زایمان قبلی منو از خوردن گوشت و نشاسته و نمک و شکر و روغن بسیار محدود کرد.منم بهم برخورد با اینکه میشناسمش ولی همش گفت کم بخور و نگفت پس چی زیاد بخورم.تصمیم گرفتم این هفته پیش دکتر دیگه ای که باز اون را از چند سال پیش میشناختم و چندباری هم ویزیت شده بودم برم تا ببینم اون چی میگه.اون هم کمی شبیه به دکتر اولی نظر داد ولی در بعضی موارد متفاوت بود.نمیدونم چرا دکتر اول برام سونو و تشخیص صدای قلب جنین را نداد ولی دومی داد.فکر میکنم تو این دوره زمانه که بارداری پوچ خیلی زیاد شده خیلی لازمه که فقط دکتر دومی سونو را نوشت.کمی تحقیق کردم و اخر امروز( تا سه نشه بازی نشه ) رفتم پیش یه دکتر دیگه که ازش تعریف شده بود.بار اولی بود که توسط اون ویزیت میشدم و بعد از معطلی بسیار طولانی بسیار خوش برخورد ویزیتم کرد.خوبیش به این بود که برای تغذیه مناسب با شرایطم من را به پزشک تغذیه فرستاد که برای داشتم تغذیه مناسب در حین و بعد از بارداریم زیر نظر اون باشم.این هم سونو و تمام برنامه های دوران باقی مونده را شرح داد و برام یادداشت کرد.از بارداری پوچ خیلی شنیدم و نگرانی این قضیه افتاده به جونم.هفته اینده قصد دارم برم برای سونو.

امیدوارم همه چیز خوب پیش بره و دوتایی با هم در صحت و سلامت این دوران را آروم بگذرونیم و شما به جمع سه نفره ما به عنوان عضو چهارم اضافه بشی عزیزم.قلب

 این پست در تاریخ 14 آبان 92 نوشته شده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهرنوش مامان مهزیار
15 آبان 92 8:33
سلام عزیزم. ممنون که به وبلاگ پسرم سر زدی خیلی خوشحال شدم.
خانمی نگران نباش انشاا.. به سلامتی به جمع خانواده سه نفره تون یه نی نی خوشمل اضافه میشه.فرنوش جونم


سلام به شما
خواهش میکنم
رفتم و سونو دادم و کمی از نگرانیم رفع شد.البته مادرها از همون ماه اول تا پیری بچه هاشون نگرانند.می دونی که چی میگم.
م.موحد
19 آبان 92 18:58
سلام یه عالمه کار نمدی دارم برا نینیت بیا ببین دوستان خوبم برای دیدن کارها در وبلاگ : http://namadi.blogfa.com و برای سفارش میتونید از ایمیل و یا از طریق شماره 09122204496 تماس حاصل فرمایید