سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

سلطان قلب ها

سومین ماهگرد باران

1393/6/20 16:38
نویسنده : میم مثل مادر
1,080 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شیرین عسل خودم

 سومین ماهگردت مبارک خانم کوچولو

سه ماه از حضور پر از عشق شما تو خونمون گذشته و وارد ماه چهارم شدیم.وقتی خوب فکر میکنم شما پارسال این موقع اصلا وجود نداشتی و ما بی اطلاع از در آغوش کشیدن چنین فرشته ای بودیم و باز باورم نمیشه که کوچولو نازم همین چند ماه پیش در وجودم رشد می کرد و با تکانها و حرکاتش عشق مادرانه را در من بیدارتر میکرد.و حالا سه ماه از وجودت در کنارمون گذشته و چقدر شیرینه این روزها و شبها که دوست ندارم تموم بشه و با این سرعت بگذره. 

باران 3 ماه و 3 روزه....(چهارشنبه 19 شهریور 93)

این ماهگرد با تاخیر تبریک همراه بود.مامان درست در روز ماهگردت حالش خیلی بد بود و راهی بیمارستان شد.کلا در طول بعد از زایمان انرژی خاصی در بدنم احساس می کردم.از شب اول چنین بودم و همه کارهام را خودم انجام می دادم.مثلا قرار بود که خانمی بیاد برای مراقبت از داداشی و کمک به من تا در طول هفته به کارها برسه که من بعد از تولد شما احساس نیاز نکردم و یک تنه به کارهای شما و شیر دادن در طول روز و کارهای داداشی و مدیریت خانه و همسر می رسیدم و حتی برنامه جمعی مثل خریدها و گل و گشت هم در کنارش بود.با اینکه شبها شیر کمکی بهت میدادم و بیشتر استراحت میکردم ولی کل مسئولیتها و غذا پختن و بقیه کارها و این روزها هم آماده کردن آرمان برای ورود به مدرسه یکدفعه من را از پا انداخت و راهی بیمارستان کرد.خدا را شکر بهتر شدم ولی انگار باید بیشتر مراقب خودم باشم و گول انرژی زیادم را نخورم.بعد از بیمارستان هم راهی خونه خاله زهره شدیم و دوشب اونجا میهمانش بودیم تا بیشتر استراحت کنم.

روز 19 شهریور خودم کیک اسفنجی ساده ای پختم که از قبل از ماهگرد برنامشو داشتم ولی نتونستم زیاد آب و تاب بهش بدم و ساده تزیین شد و نوش جان شد.

اسمهایی که مامان این روزها صدات میکنه...موش کوچولو....جوجه حنایی مامان....نخودچی مامان و پدر هم بهت میگه سنجاب کوچولو...چون قیافت به همه اینها میاد بخصوص وقتی که تو بغل داری دور و بر را ورنداز میکنی.

اینجا خودم برای خنده با ربان  سرت را تزیین کردم (19 شهریور 93)

کمی از پیشرفتها و حرکات ماه سوم زندگیت را در یک بخش جداگانه قبلا نوشته بودم اما پیشرفت روزهای اخیر که باید اضافه بشه این هستش که بله باران خانم روز 14 شهریور یعنی در 2 ماه و 29 روزگی تونست حرفه ای به روی شکم بچرخه.البته یک ماهی بود که سعی میکردی و چندبار هم به طور ناقص موفق شده بودی ولی از روز جمعه 14 شهریور دیگه با سرعت و مهارت به روی شکم می چرخی و سرت را بالا نگه میداری و پاهات را از عقب به زمین هل میدی تا آماده بشی برای حرکت.این حرکت را حتی توی خواب هم انجام میدی که شاید کمی در هنگام خواب برات خطرناک باشه.یکباری هم وقتی مامان باهات صحبت می کرد و شما را می خندوند شما کمی قهقه زدی.موقعی که مامان برات شعر میخونه شما هم شروع به حرف زدن با لحن خودت میکنی و حرفات بهم پیوسته هستش و این نشون میده تفاوت حرف عادی و شعر خوندن را میدونی.کمی دستت را به طرف عروسکها بیشتر دراز میکنی و اگه لباسی نزدیکت باشه سفت میچسبی.شبها از ساعت 10 شیر میخوری و یکسره تا حدود 6 صبح خواب هستی بدون شیر خوردن.

خانه خاله که خودت به روی شکم برگشتی و سه ساعت به همون شکل خوابیده بودی 

محبتعاشقانه دوستتون دارم عزیزانممحبت

محبتمحبت  آرمان  محبتمحبت

محبتمحبت  باران  محبتمحبت

پسندها (7)

نظرات (12)

بابای ملیسا
21 شهریور 93 13:11
با سلام . ضمن عرض تبریک به خاطر داشتن کوچولوی قشنگتون و همچنین نوشته ها و وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید عروسی و تولد به روز شد . ممنون میشم اگر به کلبه مجازی دخترم قدم بزارید و با گذاشتن یک خط یادگاری ، آینده شیرین و دوس تداشتنیش رو شیرین تر و لذت بخش تر کنید . منتظر شما هستیم . www.melysa.niniweblog.com
رها
21 شهریور 93 17:04
قالب های زیبای کارتونی به همراه اسلاید شو برای نمایش عکس کوچولوی خوشگل شما
مهزاد مامان عرفان
21 شهریور 93 17:49
سلام عزيزم مباركه 3 ماهگي باران جون عزيزم عرفان هم رفته توي 5 ماه خيلي قشننگه بزرگ شدن بچه هامون.خدا حفظشون كنه
میم مثل مادر
پاسخ
بله چه زود دارند ماها را یکی یکی پشت سر میذارند
مهسا خانوم
21 شهریور 93 20:09
مبارکه عسیسمممممممممممممممممممممم فدات خوشگلممممممممممممممممممممممم بوس بوس
مامان
22 شهریور 93 7:42
عزیز خاله خدا حفظش کنه و سایه شما و بابایی همیشه بالای سر آرمان و باران جون باشع انشاا...
میم مثل مادر
پاسخ
ممنونم
ترنم
22 شهریور 93 10:32
3 ماهگیت مبارک جوجو خوشگله ایشاله صد سال عمر زیر سایه مامان و بابات
میم مثل مادر
پاسخ
ممنونم
ميناجلالي
22 شهریور 93 16:04
عزيزم 3 ماهگيت مبارك
میم مثل مادر
پاسخ
ممنونم
مامان
23 شهریور 93 9:47
عزیزم سلام یه سوال دارم الان چه مارک پوشکی استفاده میکنی ؟ راضی هستی ؟ بعضی از دوستان میگن از الان بخر چندتا ذخیره کن خواستم بدونم نظر شما چیه؟
میم مثل مادر
پاسخ
میام تو وبلاگت راهنمایی میکنم.
✿دختربهاری✿
23 شهریور 93 11:17
________________________1§¶¶¶¶¶¶¶§________________ _____________________§¶¶¶§11____1§¶¶1_____________ _________________1¶¶¶§1____________1¶¶____________ _______________§¶¶§__________________§¶1__________ _____________§¶¶1_____________________1¶1_________ ___________§¶¶_________________________1¶_________ _________1¶¶____________________________¶¶________ ________¶¶1______________________________¶1_______ ______§¶§________________________________¶¶_______ _____¶¶__________________________________1¶_______ ____¶§________§¶1_________________________¶1______ ___¶¶1§¶¶¶¶¶¶¶1§¶1________________________¶¶______ ______¶1________1¶1_______________________§¶______ _____§¶__________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____________1¶______ _____¶§______§1_____________¶1____________1¶______ _____¶1____1¶¶¶11___________§¶¶¶¶¶________1¶______ _____¶§____1¶¶¶¶§________________1¶1______1¶______ ___1¶¶¶§_____1§1___________________¶§_____1¶______ __¶¶¶¶¶¶¶___________________________¶¶1¶¶§¶¶______ 1¶¶¶¶¶¶¶¶§___________________________§¶1_1¶¶______ ___1§¶¶¶¶1__________________________§¶____________ _________¶§________________________¶¶_____________ __________§¶§____________________§¶1______________ ____________§¶¶§1______________1¶¶1_______________ ______________1§¶¶§¶§____________1§¶¶_____________ __________________1¶1_______________§¶¶___________ __________________¶___________________¶¶__________ _________________¶§____________________§¶_________ _________________¶1_____________________¶¶________ _________________¶¶¶¶¶§__________1§§____1¶________ _______________1¶¶§__1§¶¶§___1¶¶¶¶§¶¶1__¶¶§_______ _________¶¶¶¶¶¶¶§_______1¶¶¶¶¶§1____1¶¶¶1_§¶¶¶¶¶¶¶ _________¶§___________________________§______§___¶ _________¶§______________________________________¶ _________1¶_____________________________________§¶ __________¶_____________________________________¶1 __________§¶___________________________________§¶_ ___________¶§__________________________________¶1_ ____________¶§________________________________¶§__ _____________¶§_____________________________1¶§___ ______________§¶1__________________________¶¶_____ ________________¶¶§_____________________1¶¶§______ __________________§¶¶§_______________1§¶¶1________ _____________________1§¶§§§11§§11§§¶§§1___________ دوست عزیز سلام من اپم حتما بهم سربزن اگه با تبادل لینک هم مواف بودی بیا خبرم کن
مامان گلشن
23 شهریور 93 12:22
عزیزم تولدت سه ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااااررررررررررررررررررررررک
میم مثل مادر
پاسخ
ممنون
مامان نازنین زهرا
1 مهر 93 19:45
ان شاالله تولد133 سالگیش ماشاالله خیلی دختر نازی دارین
مامان الی
6 مهر 93 11:45
ای جون چ باران قشنگی داری خدا برات نگهش داره جوجو رو
میم مثل مادر
پاسخ
ممنونم