سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

سلطان قلب ها

اولین ماهگرد دخترم باران

1393/4/16 22:15
نویسنده : میم مثل مادر
614 بازدید
اشتراک گذاری

محبتسلام نفسممحبت

 

16 تیرماه 93 اولین ماهگردت فرا رسید

 

پس اولین ماهگردت مبارکآرام

 

 

این ماه به سرعت برق و باد گذشت.متوجه نشدیم چطور روزها و شبها گذشت.گرچه روزهای ابتدایی هم برای ما که نوزادی با شرایط تازه داشتیم و هم برای شما که تازه با شرایط جدید این دنیا خودت را باید سازگار می کردی کمی سخت گذشت اما همش شیرین بود.چشمک

 

 

باران ساعاتی بعد از تولد (16 خرداد ماه 93)

 

 

باران در یکماهگی (دوشنبه 16 تیرماه 93)

کیک این ماه را من با دادشی رفتیم خریدیم.شما با پدر خونه بودی و من و داداشی اول رفتیم شیرینی فروشی تشریفات کیشا و من نظر دادشی را پرسیدم و چون عقلم را به دست اون پسردم چیزی نپسندیدیم و مجبور شدیم بریم شهرک غرب شیرینی فروشی ضیافت که یک کیک قرمز خریدیم.بهر حال مبارکت باشه.

 

وزن زمان تولد : 3.280

 

وزن در یکماهگی: 4.200

 

حرکات در یکماهگی : توجه به محیط اطراف با دقت بخصوص طرحهای روی کوسن که رنگ مشکی دارند.علاقه به خوردن شیر در حد عالی.گریه های عمیق از ته دل با صدای خیلی بالا.خواب خوب در صورت سیری کامل.علاقه به بغل و راهپیمایی و دیدن محیط .سر از ابتدا نسبتا سفت بود.سر را بلند می کنی.دقت به صداها زیاد.گاهی لبخند در بیداری.خیلی حساس به دمای آب.کمی حساس به تعویض لباس و پوشک.مشتاق حمام ولی قسمت انتهایی یعنی لباس پوشیدن بخش ناراحت کننده است.

نوشته شده و تکمیل شده در تاریخهای 16 و 18 تیرماه 93

پسندها (5)

نظرات (8)

مهزاد مامان عرفان
18 تیر 93 16:46
ماشالله به دختری. عزیزم مبارکه یکماهگی.ماشالله خوب پیشرفت می کنی گلم. چشم نخوری انشالله
میم مثل مادر
پاسخ
ممنون
ترنم
23 تیر 93 9:48
اولین ماهگرد باران جون مبارک ماشاله چقدر خوشگل شده راستی رمزو ندادی ها
میم مثل مادر
پاسخ
ممنون.هنوز عکسها را اضافه نکردم.خیلی مشغولم.حالا جای ما می رسی میبینی چقدر گرفتار میشی.
ترنم
25 تیر 93 8:13
آخی عیب نداره هر وقت تونستی عزیزم حالا شما هم ماشالله دو تان بیشتر وقت کم میاری
میم مثل مادر
پاسخ
به یادت هستم.
نیلوفر
26 تیر 93 12:47
فروش عروسک دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مهزاد مامان عرفان
26 تیر 93 13:07
سلام میخوام بدونم این محصولات تاثیر میذاره؟ مارکی که شما استفاده میکردین خوب بود؟
میم مثل مادر
پاسخ
عزیزم من قبل از زایمان دنبال مارک لیدی میل بودم ولی پیدا نکردم و داروخانه بهم GALACTOGIL را معرفی کرد نگرفتم تا اینکه وقتی داشتم از بیمارستان مرخص میشدم دکتر کودکان بیمارستان بهم همین مارک را معرفی کرد و خریدم فقط کمی گرون هستش من 56 هزار تومان خریدم و حالا که دکتر دخترم عوض شده می خوام برم دکتر کودکان دخترم از اون بپرسم که چه مارکی بگیرم بهتره.
فری مامان
5 مرداد 93 18:34
یک ماهگیت مبارک عزیزم
مهسا خانوم
23 مرداد 93 12:11
عزیزم یک ماهگی مباااااااااااررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
سحر
11 آذر 93 13:58
وااااای شما تو یکماهگی بچه رو نشوندید کمرش درد میگیره تو رو خدا گناه داره؟؟؟یعنی کسی بهتون نگفت بچه یکماهه کمرش مثل موم هست و توان تکیه دادن و نشستن نداره عکسو دیدم دلم براش کباب شد
میم مثل مادر
پاسخ
سلام.ممنون از حضورت. و توجهت.ولی چون شما خوب تو عکس نمیبینی پشت بچه کاملا محفوظ بود و حالت شیب داشت و اینطوری تو عکس افتاده.