سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

سلطان قلب ها

روزت مبارک دخترم (به مناسبت اولین روز دخترم باران...6 شهریور 93)

1393/6/6 11:50
نویسنده : میم مثل مادر
2,174 بازدید
اشتراک گذاری


خداوند لبخند زدآرام

دختر آفریده شدمحبت

لبخند خدا روزت مبارکمحبت

میلاد حضرت معصومه (س) و روز ملی دختر به همه دخترای گل از جمله دخترای عزیز خواهرم روژین و رونیای جان و دختر شیرین عسل خودم بارانم مبارک

بوسباران ...دوماه 20 روزه....(5 شهریور 93)بوس

این گلهای رز خوش رنگ و زیبا با عشق تمام تقدیم به دخترم


این عکس را هم مامان امیر مهدی جوجو برام فرستاده که حیفم اومد اینجا نگذارمش و ازش ممنونم بابت این عکس ناب.

نوشته شده در تاریخ پنجشنبه 6 شهریور 93

پسندها (10)

نظرات (13)

نی نی عکس
6 شهریور 93 15:14
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان گلشن
7 شهریور 93 12:11
سلام روزت مبارک
مامان پرنیا
7 شهریور 93 12:35
روزت مبارک خاله جون منم شما رو لینک کردم
مهسا خانوم
7 شهریور 93 12:44
سلام باران خوشگلممممممممم.روزمون مباررررررررررررررررک. ببخش بابت تاخیر خوشگلمممممممممممممممممممممم. دوست داریممممممممممممممممممممممممممممممممم.
میم مثل مادر
پاسخ
آدرس جدیدت را نمیگذاری؟من لینک قبلی را که گفته بودی حذف کردم تا آدرس جدیدت را داشته باشم.برام بذار
مامان گلشن
7 شهریور 93 12:54
گل دختر روزت مبارک
مهسا خانوم
7 شهریور 93 20:02
خاله جون دیگه تغییر ادرس ندادم همین قبلیه.ادرس رو دوباره گذاشتممممممممممممممممممممممممممممم
ساناز
8 شهریور 93 0:25
باران کوچولوی ناز روزت مبارک
میم مثل مادر
پاسخ
ممنون
ترنم
8 شهریور 93 8:44
http://www.niniweblog.com/upl/matinmaman/14092338379.jpg روزت مبارک باران جون
میم مثل مادر
پاسخ
خیلی باحال بود.ممنونم
مينا مامان اميرعلي
8 شهریور 93 9:24
منم روز دختر رو به دختر گلت تبريك ميگم
میم مثل مادر
پاسخ
ممنون
مهسا خانوم
8 شهریور 93 11:34
خاله جان اپ شدم.دوست داشتی سر بزن. راستی باران خوشگلم خوبی عزیزم؟
میم مثل مادر
پاسخ
باشه.ممنونم
مامانی
8 شهریور 93 12:36
سلام ماشالا باران جان چه ناز شدی خاله ،خدا حفظش کنه براتون.
میم مثل مادر
پاسخ
ممنونم
مهسا خانوم
9 شهریور 93 11:03
سلام خاله جون خصوصی رو چک کنین لطفا.رمز رو دادم. ببخشید که دیر شد.حواسم نبود
میم مثل مادر
پاسخ
ممنون از رمزت.
مامان الی(الهام)
11 شهریور 93 12:43
دخترانه ات مبارک باران محبت.......