سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

سلطان قلب ها

باران

1393/7/30 9:26
نویسنده : میم مثل مادر
430 بازدید
اشتراک گذاری

مي توان در قاب خيس پنجره

چك چك آواز باران را شنيد

مي توان دلتنگي يك ابر را

در بلور قطره ها بر شيشه ديد

مي توان لبريز شد از قطره ها

مهربان و بي ريا و ساده بود

مي توان با واژه هاي تازه تر

مثل ابري شعر باران را سرود

مي توان در زير باران گام زد

لحظه هاي تازه اي آغاز كرد

پاك شد در چشمه هاي آسمان


زير باران تا خدا پرواز كرد

امسال به لطف خدا رحمت آسمانی چند روزیه که در هوای شهرهای کشورمون جاری هستش از جمله در تهران.برعکس سال پیش که خشکسالی داشتیم و بارش باران و برف خیلی خیلی در شهرمون کم بود اما امسال از همین مهرماه بارش باران و خنکی هوا آغاز شده و به امید خدا ادامه پیدا کنه.امسال با بارش باران حال من هم یکطور دیگه ای.باران را دوست دارم چون رحمت خدا هستش.خیلی دوست داشتم که با دخترم باران بریم بیرون اما به دلیل سردی هوا نگران میشم که مبادا دختر کوچولو مریض بشه.این روزها با اینکه دلم هم بارانیه اما وجود عزیزانم بهم التیام میده.آرام

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مهسا خانوم
30 مهر 93 12:46
سلام.خوبین؟؟ باران گلی خوبی؟؟ منم خیلی هوای بارونی رو دوستش دارم توشهرمون که بارون میزنه میچسبم به پنجره ونیگا میکنم موفق باشییییییییین
میم مثل مادر
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونیم.شما هم موفق و پیروز باشید
مامان آنیل
30 مهر 93 20:21
سلام ممنون که به وبلاگ انیل اومدین دوستی با شما برا ما افتخاره با افتخار لینک تون می کنم
میم مثل مادر
پاسخ
سلام عزیزم.
مامان گلشن
30 مهر 93 21:37
به لطف خدا هوا تمیز شده همیشه بارش باران باعث میشه من ارامش عجیبی پیدا کنم
میم مثل مادر
پاسخ
خدا را شکر.حس خیلی خوبیه.من هم همینطور
مهسا خانوم
1 آبان 93 12:40
شلام آله منم خردادیم باران خوشملم چندم خرداده؟؟ من یکم
میم مثل مادر
پاسخ
سلام.باران 16 خرداده.
مهسا خانوم
2 آبان 93 19:38
اپ شدم
مامان مرسانا
3 آبان 93 23:41
سلاااااام خوبین خوشین خداروشکر بیشتر شهرها بارونی بود ایشالا که ادامه داشته باشه بووووووووووووووووس واسه باران جون
ترنم
5 آبان 93 8:44
سلام باران جان خدا کنه بارش باران ادامه پیدا کنه . ولی از چشمات بارون نیاد اگه هم میاد از شوق باشه
مامان مرسانا
8 آبان 93 12:36
مامانی مارو محرم میدونبد به ما هم رمز بدین ؟؟؟؟؟؟؟؟
میم مثل مادر
پاسخ
عزیز دلم ممنون از توجهتون.برای اینکه تظاهر نباشه عکسها هدیه ها خصوصیه.فقط همین.
مامان مرسانا
8 آبان 93 12:37
آخ ببخشید من اصلا متوجه نشدم فقط برای باران نوشتید الان دیدم بازم ببخشید
میم مثل مادر
پاسخ
ممنون از توجه شما مادر عزیز.
مامی فاطمه
8 آبان 93 13:24
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati