سلطان قلبم باران جانسلطان قلبم باران جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
عزیز دلم آرمان جانعزیز دلم آرمان جان، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

سلطان قلب ها

نهمین ماهگرد همراه با خاطرات ماه هشتم زندگی

1393/12/13 13:11
نویسنده : میم مثل مادر
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نخود فرنگی مامان

نهمین ماهگرد هم رسید و من اصلا اصلا باورم نمیشه که دختر کوچولوی من با این سرعت در حال بزرگ شدن و تغییر و عاقل شدن هستش.

نیمی از نهمین ماهگرد شما همراه با آمدن فصل بهار و نوروز هستش.فصلی که سال پیش شما در اون متولد شدی.این روزها بیشتر از همیشه به یاد چنین روزهایی در سال گذشته می افتم و خاطرات پارسال را با خودم مرور میکنم.

خاطرات ماه هشتم زندگی در ادامه مطلب

 

اسمهایی که بعضی وقتها با اون صدات میکنم نخودچی مامان ...نخودفرنگی مامان...عسل خانم....شیرین مامان....عاطفه چون خیلی عاطفی و دلچسبی عزیزم.

تو ماه هشتم زندگی حرکاتت سریعتر شده و با سرعت خیلی زیاد چهار دست و پا در حال این ور و اون ور رفتنی و مدام باید چشممون بهت باشه.با سرعت و مهارت زیاد رورویک سواری میکنی و دیگه زیاد ازش بدت نمیاد.انگار بهش عادت کردی.عاشق تبلیغات تلویزیونی و هر وقت صدای آگهی های بازرگانی را میشنوی سریع خودت را به سمت اون بر میگردونی و مشغول تماشا میشی.مدتی در ماهی که گذشت از خوردن غذا و فرنی روی گردان بودی که البته دیگه فعلا بهت فرنی نمیدم و بجاش صبحانه نان ریز شدن با شکر و کمی کره که با چای کم رنگ نرم میشه بهت میدم و بهتر میخوری.سوپت را با ماست هنوز خوب میخوری.موقعی که به پشت میشی با پاهات نمایش میدی و حتی با دو دوست یکی از پاهات را به سمت دهانت میبری و انگشتش را میمکی که ارمان هم این کار را میکرد.هنوز اصوات ماه پیش را از دهانت در میاری.تا ایفون خونه به صدا در میاد منتظری کی از در میاد تو و بخصوص که ارمان داداشی از مدرسه میاد کلی هیجان از خودت نشون میدی.از صبح عین جوجه هرجا میرم دنبالمی.

دختر من خانم نشسته

محکم و راحت از هرچیزی میگیری و می ایستی و قدم بر میداری و از این ور به اون ورش میری.اینجا تو زمستون چند روزی هوا گرم شده بود و تابستونی پوشیدی.

میخوام به پستونک عادتت بدم تا شبها راحت بخوابی ولی اصلا رضایت نمیدی و این هم یکی از ترفندها مامان که باز بی نتیجه بود.

نمایش پاها در حالت خوابیده به پشت و گاهی با دو دست یکی از پاهات را تا دهانت هم می بری

دست دستی همراه با گفتن خودت که میگی د...ددد

پسندها (3)

نظرات (5)

تم پارتی
15 اسفند 93 15:38
با سلام تم پارتی ارئه دهنده انواع تم های تولد . تقویم سال 94 با عکس کودک عزیزتان. و کارت های تبریک سال نو با عکس کودک . با قیمت های مناسب و کیفیت بالا همچنان امسال نیز یا طرح های متنوع تقویم تک برگ و چهار برگ و 12 برگ در خدمت شما هستیم temparti.ir
مينا مامان اميرعلي
17 اسفند 93 10:43
يه عالمه بوس واسه باران گلي ناز خودم نگران نباش ماماني....بعضي از بچه ها دير دندون درميارن
میم مثل مادر
پاسخ
بله آرمانم هم دیر درآورد.
مامان مرسانا
17 اسفند 93 15:31
ورود به ماه نهم مبارک عزیزم
میم مثل مادر
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان
19 اسفند 93 13:28
سلام عزیز خاله 9 ماهگیت مبارک عزیزم عکس گزاشتم
میم مثل مادر
پاسخ
سلام به روی ماهتون ممنون خاله جون. زود اومدیم.
ترنم
26 اسفند 93 11:58
ای جونم نخود چی خاله کاراش شبیه کارهای امیر مهدیه